Mumma för huden.

Gjorde just ett test om vilken hudtyp jag är.
Och jag har längtat efter en ansiktsmask ett tag nu, hade visserligen 2 med mig ner till Mallorca men för att väcka huden här hemma inför sommaren tänkte jag köra på en jag aldrig testat tidigare men som liknar min favorit väldigt mycket.

Det är en färdig mask, nästan som vått papper som man lägger på, den doftar friskt av Cherry. Den innehåller Aloe Vera.

Medans jag väntar på att den skall bli klar (5 min) tänkte jag måla naglarna igen.
Toppen, det ösregnar ute, jag sitter och myser med en ansiktsmask och nymålade naglar, sen blir det en chailatte !
Mumma för kroppen det :D







Haha ! Man ser ut som en rymdmänniska men fasikken så skön den är, och det är ju inte så att någon behöver se hur man ser ut, men bara tanken på att gå ut och visa upp sin nya nuna redo för sommaren gör att man kan ha råd att skämmas lite.
Denna bjöd jag på :D

På återseende med en förhoppningsvis underbarare hy, Baby silk !

dags att ta av den ....

// Aline @ spa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0