Nelly.com min sommar =)

Letar efter lite inspiration till min nya kropp (den som är på väg att utvecklas dvs)  Många säger att man inte skall titta på kläder som man vet att man kommer i bara man går ner några kilo men jag tycker tvärt om.  Man triggas ju att gå ner i vikt, passar inte det man vill ha blir man ju ledsen.

- Jag uppmanar ingen att gå ner ivikt, jag pratar om mina egna känslor och tankar.

Så här kommer sommarens plagg.

Colour Block Dress SEK 649, Quontum - NELLY.COM


Sunflower & New Touch Set SEK 998, Salinas - NELLY.COM



Banana Set SEK 1598, Vitamin A - NELLY.COM
Gladiator SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Finella SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Ni minns väl Carries söta skor i Satc- the movie, när hon springer över vägen för att möta "Big"  ja just det. Det är ju nästan likadana skor !



Jag skall iaf fortsätta gotta mig bland Nelly.com´s smycken !
Njut av sommaren och alla trender, framför allt era egna trender.


Vet inte riktigt om jag kommer hinna blogga i morgon, mycket på G då, men vi får se. Annars tar jag igen allt på torsdag/fredag.

Puss



I morgon är det Blankabalen, eller vårfesten!
Ses allihopa =)

Eller om man skulle ta å gå på den där Vip-festen i götet ändå... Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0