Ny dag nya tag.

Tisdag morgon 05.58

Helt otroligt, det ösregnar idag, jag menar vad tar man på sig liksom ?!! Helt galet väder ju !!
Medans jag lyssnar på Darins runaway rusar jag hysteriskt runt från garderob till garderob ( tack för en underbar ´planlösning <3 klädkammaren ). Hittar verkligen ingen inspiration när det regnar så.....

Vad hände med sommaren, eller iaf våren ???

Nä nu skall jag rota vidare så kommer den dagens outfit senare =)
Puss och kram på er !
// Malin i garderoben.


Ingen fantasi alls idag, det fick bli svarta leggins, den leopardmönstrade klänningen och min nougat färgade sjal.
Mammas blå jacka och mina stövlar =)

<3 Gummistövlar


Sitter på tåget just nu, utanför 1a klass. Vad är det för spec där egentligen ??? En matta på golvet, skinn säten, men vem har sagt att det är bättre än de vanliga sätena.

Är lite besviken över att jag glömde Rättskunskapsböckerna hemma, det blir alltid så när jag skall sova längre, eller mer snooza men ändå. Så idag skall jag göra klart i mitt rum och se till att allt är klart för morgondagen innan jag somnar.

Bokade om resan till Mallorca, vilket innebär att jag och Angelina åker den 13/6- 27/6 ...
kl 17.50 från Gbg- 19.50 Palma de Mallorca (PMI)
21.00 från Palma - 01.20 Göteborg (GOT)

Funderar på att skriva om nåt intressant sen, men kan inte komma på något.
Jag har iaf bestämt mig för att Lägga ut bilder på det som jag köpt på Mallorca !
Håll till godo :D

Nu  kommer några " Dagens" :

Humör : en aningens ledsen, antar att det är vädret ........
Make up : Foundation, mascara, Kajal...,
Låt : Apologize och Go on Girl
Färg : Rosa :D

Nepp nu skall jag hoppa av tåget, skriver mer sen !!
Har lite dötid innan jag börjar för dagen !

// Malin @ the train !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0