Nyvaken, hes och hungrig !

Vaknade för en halvtimma sedan. slängde på mig mina Hello Kitty pyamasshorts, ett linne en bikinitop och en jättego zip-cardigan (längre modell)  och traskade ut med Kenzie i vinden, jäklar vad det blåser.

Kom just tillbaka, nu skall jag titta på kanal 5 för att se om det är något spännande där....Frukost ??? Är inte sugen på nån vanlig frukost, mer lyx, ni vet sån man får på hotell !!  
Men jag får väl nöja mig med de där flingorna då :/

Vad händer idag, det är vernisage på skolan och det skippar jag, sen är det picknic på engelskan... får se på det jag.

Oavsett om jag år på den eller inte skall jag träffa Philip en liten stund idag =) Mysmysmys, vi skall traska runt i Onsala, älskar att gå långa promenader numera, det är så fruktansvärt skönt. Bäst är det när man inte har en tid att passa och man kan gå mot ett mål och ändra riktning och vägar allteftersom... toppen. 

Jag hade tänkt gå vid 1-2 kanske , sen en dusch och så skall vi bli lite brunare sen ja ;)

Men nu som sagt, favoritfotöljen, duntäcket, tv      program eller film     och flingor.


skriver senare
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0