Onsdag.

Vad gör man av alla dagar ???

Jag har missat att blogga på ett tag nu ! Har fullt upp med skolarbete. För er som undrar vart jag håller hus är det helt enkelt så att jag flyttat in i skolböckerna. har tagit en vecka off bara för att plugga igen alla inl jag missat, och så vid sidan av pluggar jag på allt som görs i skolan. Det betyder att jag hänger med !

På torsdag tänkte jag krypa fram igen.  Antar att vi ses i skolan då :D
Eller något sådant.



I söndags kom Angelina hit, vi glassade runt lite, sen skulle vi laga tacos, med Danne (Y)
så sov hon över och åkte med ner till Varberg i måndags.
Saknat henne som fan !!

Måndagen spenderades i pluggandets tecken !!
Tisdagen lika så, Anki var här med och vi planerade ytterligare lite om studenten.

Idag:
Hade 0 ork att gå upp idag, börjar 11 så sovmorgon hade jag fått men nej ändå inte. Så det jag gjorde var att mösa mig upp föt sisådär en timma sedan (09:00) kl tio över gick jag ut och joggade ! Kom hem kvart över 10. Duschade, tvättade håret och nu bara myser jag.
          Skall om bara några få minuter börja plugga på engelskan. Kommer att lämna in det mesta jag missat samt uppsatsen i morgon.

Det verkar också vara fin väder på G. Jag tror att jag skall in till stan en stund sen för att köpa en mapp till Mf.
Molin hoppas du gillar det, blev klar i söndags kväll ! Gjorde alltså klart det på en vecka :D   precis som jag sa.

Tror jag skall träffa en kompis idag, en som kan få mig motiverad igen.
Det behövs.
Även om jag pluggar som ett djur hemma och på bibblan så finns det ju de som tror att man gör något annat.
Men det är sanningen, jag pluggar som fan !!

Skriver mer senare.
Ha en bra Onsdag kära läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0