Onsdag...underbara onsdag.

Vart ledig idag så jag och Kenzie sov länge. Tittat lite på tv, mest filmer och tagit det lungt.
Vaknade till ett underbart vårväder, men skippa blåsten va?!

Vart ute och gick med Kenzie innan, så underbart skönt det var att komma ut, även om jag höll på att blåsa bort så vart det skönt att komma ut i solen.

Nu är det tänkt att jag skall hoppa in i duschen för att senare plugga loss.

Tänkte faktiskt höra med lillebror om han har lust att ses lite idag !!
Om han nu inte tränar, som den träningsnarkoman han är.

Ordning och reda i lyan iaf. Men jag har ett problem, alla skor och väskor jag inte vill ha eller funderar över varför jag köpte det får inte plats.
Därför tänkte jag försöka sälja ett å annat.
Många av skorna är endast provade i affären, dvs att de ligger i sina kartonger med prislappar och allt kvar.
Lägger ut bilder sedan så får ni hojta till om det är någon som är intresserad.


In to u D.   

- Like alot !


Nu skall jag hoppa in i duschen, skriver lite senare.
// Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0