O.o inte helt okej.

Hemarbete på filosofin vilket lockade till att slappa lite längre än vanligt... så frågade jag Lisa om vi vart lediga helt idag för det hade jag läst någonstans........ Men men ... nu blir det som det blir och jag missar turismen helt......

Jag hinner inte ner eller jo visserligen men inte i tid iaf ......

Så jag skiter i det, vi gör ju inget numera på lektionerna ändå......

Istället drar jag och Angie = Angelina till Göteborg och shoppar lite finfina grejer.
Skall bli trevligt, jag tar 2 bussen här i från och 14.47 pendeln in :)

Om nån känner igen mig, hälsa gärna =)
Så kul med folk som gör det !!

Skulle lägga upp en videoblogg men det krånglar, som tur är har jag hela kvällen på mig att lösa det !


- det ser ut som jag har mjäll, men det e tandkrämsfläckar :P På spegeln :)


Lite trsit att det blev suddigt, det är inte min kamera dock :( Men ni ser iaf lite .....

Vad tyckte ni om min lilla Rosett ???





Åh herregud, det haglar som fan just nu helt galet ju :O
Måste rusa mellan skurarana... hoppas vi ses i Göteborg ! 

Puss och akta huvudet .....


Kommentarer
Postat av: I S S A

coolt, hur har du lärt dig och göra en sån rosett?, och hur gör man?:)

2009-05-27 @ 15:17:56
URL: http://jagheterisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0