Peace, shorts, makeup och fransk manikyr....

Japp, dagens precis.

Tog på mig mina shorts idag....hittade dem för ett tag sedan i min klädkammare :D skall användas rejält i sommar, slitna, blekta, trasiga, smutsiga.. kanske inte smutsiga men men.....


Målade just fransk manikyr med. När jag målar naglarna är allt som det skall igen.Målade naglar = en glad och välmående Malin.

Sitter och lyssnar på Halo med Beyonce, har verkligen fastnat för den.  Vet inte riktigt varför men det får mig att känna mig fri. Precis som Lucas....

Väntar också på att min kära bästis skall vakna upp från gårdagen med bal och allt, tänkte att vi skulle åkt in till Göteborg en stund idag. Får se hur vi gör...

Dagens klädsel kommer senare, håller på att ladda upp batteriet till min lilla kamera <3.

Och på tal om peace, jag har totalt fastnat för det märket. Har peacemärken på nästan alla mina armband... en tattoo kanske ??





Peace and out
Make love ......



- the world used to be a bigger place, no its still the same, its just less in it-
- Jack sparrow.

Varför inte sprida budskapet fred, det finns för mycket krig i världen....
Om den enda dagen man skall få uppleva fred är när jorden går under, vill jag uppleva den.... Frihet ......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0