Redan på väg hem.

Är så sjukt förbannat trött på att folk går runt och verkar tro att jag är sur, det är jag inte. Bara för att jag inte har betett mig likadant som innan behöver det inte betyda att jag e sur.

Bara för att jag sitter och pluggar mer än vanligt betyder det inte att jag e sur ??!
Stör mig som fan på det.
Folk märker visst inte när jag e sur, grejen e att när jag e sur håller jag det inom mig, det har jag gjort i alla år så varför skulle jag inte göra det nu med.

Men visst det kan ju vara så att de som känner en, kanske inte känner en så väl som man trott.
Det samma gäller de jag känner. Vissa är inte vad de verkade vara förr.
Alla ändras så även jag.

Om jag nu är koncentrerad på lektionstid och inte sitter och babblar bort hela lektionen som förr behöver ju inte det betyda att jag e sur för helvete !

Jag känner bara att om jag tar upp detta så kommer det leda till min nackdel, då vissa kommer att gå ihop sig å påstå att jag betett mig illa, och att jag verkat så sur att dom låtit mig vara.

Men det e bara några jävla veckor kvar nu, jag skiter i vilket.. sen behöver man inte träffa folket mer, aldrig mer.

Så nu är jag på väg hem till lyan, skall äta lite gott och sen sova ut ett tag.... sen skall det sättas igång med pluggandet :D
Plugg, plugg, plugg <3

Daniel, min lillebror vi måste ses snarast så jag kan krama om dig rejält och nypa dig i kinden ( kanske inte det sist nämnda) men innan veckoslutet iaf .

Planer för veckan :

- fixa inbjudningskort för studenten
- Göra klart min klänning samt handskar
- Träffa danne
- Utgång på fredag
- göra klart alla saker i skolan !! ( Snarast)
- Prata med Angel om projektet.
- Maila Alcudia Garden
- Betala resan te mallis !

- köpa min student klänning , redan hittat den
- Lägga upp bilder på sådant jag köpt på mallis


Nu skall jag hoppa av tåget, är i kungsbacka. Vet inte när bussen går riktigt får se. så mkt skönare än pendeln iaf !

Hörs sen
// Malin @ KbA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0