Så var det måndag igen

Vaknade 04.50 i morse, rekord. Hopade in i duschen och slängde ihop lite kläder i ett naffs.
Pappa körde mig till stationen, och på vägen in kände jag den där molande magknipen igen. Men jag hade bestämt mig för att åka till skolan, men det gick inte så jag åkte hem. Såg Danne uppe vid kyrkan så jag hoppade av min buss för att prata lite med honom. Blir så glad, han är en riktigt goo vän !! Min " Lillebror " .  Pratade ett tag men så kom den smygandes utan att jag visste om det men den där jobbiga toakrisen !! 

Så träffade jag Elin med, som också skulle till bussen. Hmmmmmm... har inget att säga om det, de var kul att träffa henne igen men det kändes lite konstigt må jag säga.

Så när deras buss kom gick jag över till min och åkte vidare hem. Sprang hem, måste sett galet ut men vad sjutton e det toakris så är det.

Gick och la mig direkt efter det. Sovit en timma, pappa väckte mig när han åkte till jobbet runt halv 10.

Nu skall jag äta frukost, försöka iaf. Sen skall jag in till stan och utfärda lite affärer.

Funderar på att höra med danne om han har lust att gå en sväng senare idag, bara tjöta, precis som förr :D
Det slog mig när jag träffade honom i torsdags att vi för ett år sedan inte ens visste om varann. Lite udda. Men men nu gör vi det och det är jag evigt tacksam för. Han har gett mig så mycket.

♥ Vännerna.

 Dagens :



- Tröj/jacka köpt på New yorker i Palma på Mallorca
- Linne Gina Tricot för typ 100 år sedan.
- Sjal H&M
- Leggins från Gina, obs klippt sönder dom själv.






Dagens skämt :



Åter igen ger vi Kungsbacka credit för alla söta tjejer XD


I min Ipod just nu :

Kommentarer
Postat av: Loppan

Jag gillar verkligen din stil idag, tror faktiskt att jag också skall ta fram saxen.



När skall du ha svara på frågor, jag har många frågor.



Kram Loppan

2009-05-18 @ 15:14:51
Postat av: FjortizHater

Haha har ni verkligen så söta människor i Kungsbacka, tror jag åker dit och spanar in dom :D

Skön stil btw.

2009-05-18 @ 15:16:13
Postat av: En som tror

Jag tror att du och danne har nåt på G. Bara det att du inte vågar ta steget och han inte har insett det än. Det verkar bara som att denne kille gör dig välgigt lycklig.



Jag följer detta !

Kramar den som tror

2009-05-18 @ 15:17:37
Postat av: Discostic

Jag känner igen dig. Tror jag sett dig i Kungsbacka några gånger. Så känner du min kille också. Vill bara säga att du verkar vara en toppen tjej.

Det verkar min kille också tycka !

( Ingen kritik )

Skön blogg, läser varje dag =D

Ses kanske i stan någon dag.

Kramar Louise.

2009-05-18 @ 15:20:18
Postat av: Snövit ?

Men gumman det e så typiskt dig med alla dessa Toakriser =) hhaha, när kommer du hit ner igen ??





<3 Love ya

2009-05-18 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0