Säng, ljuva säng !

Hopp, så var det måndag kväll och rummet det är inte städat alls. Ligger saker till höger och vänster,  jag försöker sova men det går inte så bra så jag funderar på att ta tag i det där som aldrig blir klart :P

Med Grymmebra musik i datan går det som en dans.
Borde egentligen lagt upp ett "före" och ett "efter" foto så ni skulle kunna se hur galet stök det är där i min lilla 1a.
Men det hade inte blett någe bra alls.

Så vi skippar det, nu skall jag börja röja i lyan iaf, sen blir det lite natta mat tror jag!

Kenzie sover redan, dock i en av mina högar med kläder på golvet ! Tur att det var smutstvätten.
Coco Chanelle motionerar i sitt hjul, ser ganska kul ut !
Innan satt hon på taket på sitt hus på bakbenen, såg så sjukt sött ut, tog kort men det blev inge bra alls.....

jaja jag skriver mer sen, nu till städningen :D
Kommer bli najs att vakna när det är rent omkring mig !


LATER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0