Schema !!

Onsdag : Blankabalen :D       Samt Vipfest.

Torsdag :  Hemma najs, shopping, kvällen slutar med utgång !

Fredag : Jippodagen i varberg...Väljer nog att vara med mina vänner så det blir slottskogen =)

Lördag : Upptempo så det ryker om det , fest, fest, fest


Söndag :  Slapp/plugg dag    studentskiva :D


v.22

Måndag : Allt skall vara inl i skolan.  Möte med min mentor XD

Tisdag : friluftsdag fyyyfan !                        Jönköping på Skolbesök !

Lördag : Pingstafton, tänkte antingen se vad som händer eller ha studentskiva hemma =) Förfest sen utgång ...

v.23

Fredag : Bästisen, Malin, tar studenten !

Söndag : Min bal !

v.24

Torsdag : Vet inte vad som händer ..... vad var det nu då ... JoOOOoo Jag tar studenten !!!

Fredag : Har studentfesten hemma

Lördag : Mallorca ?? :D





Så ser det ut, nu vet ni vart ni har mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0