Shorts, skoskav, regn + åska, Göteborg, bästisar, shopping, grekisksallad <3

Skulle liksom iväg idag, skulle ut, in till götet när det börjar ösregna och åska.. dum som jag är ringer jag malin, men måste ju veta om vi skall gå eller inte, så kommer malin med den underbara och oslagbara repliken " vi kan gömma oss under mitt paraply när åskan blir för mycket ".... jag vet att det var all välmening och varför skulle vi känna oss hotade, klart att blixten väljer det 70m långa trädet framför en som är 1,52  hahah... Söt malls <3

Att det började regna resulterade i att jag fick bytt om typ 7 ggr... men så när jag skulle gå klarnar det upp och jag dänger på mina shorts, ett annat linne än det jag haft i skolan och så knör jag ner jackan i väskan och går... det var precis så där härligt kvalmigt som det är vid sommar åska....

Jag och Malin åkte in runt halv 4 gick på kungsmässan lite först, sen åkte vi med pendeln in till Göteborg =)
Satte oss på stammiskafeét La Croasiant... alltid god mat och Mr bean (y) Gå dit om ni besöker Götet.

Sen sprang vi runt till de affärer som var öppna, fick köpt mig ett flätat silver hippiehårband, pilotglasögon :O de första i världshistorien som passade !!  GLAD  och ett snyggt linne, bilder kommer =)

Så satte vi oss på pendeln 19.47 ......Killen som satt bakom Malin, han med beige tröja och svart keps ....DU VAR SÖT.... kul med ögonkontakt dame it ..... sen killen som satte sig jämte malin var inte dålig heller, blonda hunkar <3....jag hade ögonkontakt med båda :O Jobbigt läge men kul läge ..... jag hade liksom titta på två smaka på en läge dära hehe.....

så när vi kom till kungsbacka kom det inga bussar förns 20.47. Vi pallrade oss bort till Kvantum på kungsmässan och köpte tidningar...jag köpte HårStudio och Nya DV mode.

Hoppade på 733-samma som 734.... så skulle jag stämpla och kör igång med mitt skolkort, heja varför funkar det inte liksom, jag börjar bli lite smått frustrerad.. så slog det mig te sist att de slutar fungera vid 7. Toppen, tur jag hade hundrakort.....till sommaren blir det annat skall jag säga !!1

Kommer hem, tar mig ett bad med Mf boken och nu sitter jag i sängen och njuter av livet...skall precis sätta tänderna i tidningarna .....

Börjar kl kvart över 1 i morgon ;D Lyx japp japp.... sen skall jag vara ensam hemma hela onsdgaskvällen. Jag funderar på att åka till stan en stund, eller luta hit Mattias :D

Men nu kan jag inte hålla mig från tidningarna längre, har dessutom fått ett sms som måste läsas.   

Tack för idag Malin,  BVFA <3<3
Och du skickar väl bilderna från idag ;)

Puss och godnatt alla söta läsare ....imorgon skall ni få veta hemligheten bakom solbrännan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0