Skräckis och Åska :O

Igår efter att ha varit i stan, köpte lite saker och 2 filmer.
Braveheart och Hannibal.....

Så till saken, jag tittade på Braveheart först, sen tittade jag ut genom fönstret och insåg att himlen var mörkare än vanligt... tänkte inte mer på det utan tog en dusch... sedan laddae jag in Hannibal rising.... pappa gick och la sig, kenzie sov och jag tittade på den värsta filmen jag sett !! ( har sett den innan) 
Så börjar det låta konstigt, ,jag trodde det var vinden och fortsatte titta. Så börjar filmen hacka lite, vilket käns ganska konstigt eftersom den var ny. Så jag pausade och gav upp. Kröp ner i sängen och myser lite med en bok.... så börjar det ösregna, nemen tänkte jag och ni vet ju hur man hör skillnad på regn och åskregn... Läskigt var det iaf. Så somnade jag till och vaknar av att hela rummet lyses upp av en blixt och sen ett muller som är till duga. Chanelle började springa fortare i hjulet och Kenzie skällde. Jag gömde mig under täcket och började gråta... varför skall jag vara så jävla rädd för åskan för ??!

Men det var en läskig natt iaf, så aldrig mer Hannibal på natten utan sällskap !!

Tittade klart på den idag... den hackade inte :O




Och vad är det med mig och Badboys ???
Hannibal som ungdom i den filmen är sjukt snygg !



http://www.amazon.co.uk/gp/mpd/permalink/m3UB2JEFEAL11G
en bit ur filmen, gick inte att lägga upp på annat sätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0