Söndag....

Sovit gott ?, knappast!  Kenzie har varit uppe hela natten, han brukar sova väldigt gott annars men inatt var han extrem. Hoppade fram och tillbaka i rummet, upp och ner i sängen.... Inte alls kul. Kl 02.00 lyckades jag somna ifrån det, men blir likförbannat väckt vid 6. ...Vad tusan ville han liksom.  Så det var bara att slänga på kopplet och gå ut. Sen går vi och lägger oss igen, eller ja jag iaf..... det e lungt en stund och sen samma sak  igen. Funderar på om någon utav de 3 tikarna på gatan löper....... säkerligen den han gillar mest ! Isis.


Jag har iaf spenderat dagen med att städa för fullt, röjt som en dåre bland alla mina kläder och allt i tvättstugan med.
Pappa åkte för inte så länge sedan till IKEA med Elisabeth, nej inte mamma, utan hans nya flinga !

Dom lär väl vara borta ett tag, så idag, senare i eftermiddag skall jag träffa henne för första gången..... NERVÖS.....en aning. Det gäller att hålla god min här, är lite sne över allt som hänt här innan vi åkte till Mallorca..... men men ......

När jag loggade in på min snajsiga lilla blogg blev jag så upp över öronen glad för de nya koment.. som jag fått. Alltid trevligt med folk som lämnar ett spår och nya läsare ( är ni det ? ) är också väldigt kul.

Jag vill åter igen påminna alla som läser om att min blogg är till för er, har ni några önskemål eller tips på vad jag skall skriva om eller ta upp, skriv gärna det här.

 En liten dröm jag har är att få ha en sån där frågetimma, där så många som möjligt får ställa sina frågor..... om jag till sist får fler koment... så kommer jag nog ha en sån timma.

På tisdag kanske ??


Senare ikväll skall jag iväg på den där studentskivan, innan dess skall jag gå ut och gå i flera timmar... underbart, bra musik i min I-pod och rejäla skor.

Bla denna :



Vi hörs senare
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0