Söndag.

Vaknade kl 02.37 av att några jävla skitungar försökte sparka sönder våran brevlåda, men åh nej vad otrevligt för dom att jag såg exakt vilka det var och vilka tuffingar som drar runt på moppe dessutom.
Så du med den svarta West coast Chopper tröjan kan ta dig där solen inte skiner för jag vet vem du är, lika så han som satt i mitten och den som körden den fula lilla moppen med grönt bakljus !!



Här kommer bilderna från torsdags och fredags då jag var med Malin.

Köpte ju lite gott gott på ICA  sen satte vi oss på bryggan vid Fyren och fikade !
Precis som förra våren =)
BVFA !







Jag har alltid velat gå i ett körsbärsträdsbladsregn !!! 




Sommar !



dagens stil :

Slapp men bekväm, precis som jag kände mig

- Jeans jacka från Crocker- mammas
- Skjorta från Polo
- Leggins från Gina Tricot
- Skor från Din sko
- Solglasögon från Ur & Penn
- Väska från Dior :D
- Plånbok från Bozzini






Fredag, bara en helt vanlig kväll, iaf till att börja med :D



Boten anna ??
Nej .....



I fredags var vi inne på Two hearts, tattoo/piercingstudion  i Kungsbacka.

Blev så sugen på att gadda mig igen, snart sitter den där :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0