Tack snälla söta =)

Idag när jag kom hem och öppnade brevlådan fick jag en riktig överraskning. Ett paket till mig från en läsare. En tjej vid namn Lotta. Hon skrev i ett litet brev att jag skulle testa lite vanliga smycken från Glitter och se om det kunde vara något. Så Lotta det skall jag göra.  Lotta har även snappat upp lite av min stil, vilket jag tycker är riktigt kul. Att folk tänker på en när dom är ute på stan, helt klart värt en applåd !



- Diadem x2
- Hippieband
- Armband, flätade och i min favoritfärg.
- Brosch (stavning?)
- Vit blomma, toffs samt brosch.







- Till Min Sailorstil !  Perfekt !





- Skall pryda min studentklänning =)


- Hippieband eller hårband :D


Tack så jätte mycket Lotta !! 
Om du vill kan du maila mig så jag kan tacka dig ordentligt per telefon eller via mail.
Jag skall slita det med hälsan !

Tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0