Tänk så länge sen ?!

Jag sitter och funderar på en sak som jag hörde för inte alls så länge sedan.

- Satt på stationen, så var det en grupp "mindre barn" och några lärare...så kom jag att tänka på när jag själv var i den åldern... Galet.
Dom skulle på någon grej, så säger den ena läraren " inga mobiler, tuggummi eller godis"
Så slog det mig att så sa dom aldrig till oss. Det var liksom inte lika vanligt att man hade mobil då..nu e det ju 2009 jag var la i deras ålder 1998 ... känns så konstigt. Men men ...

Man får väl börja vänja sig vid att saker och ting förändras och förnyas.

Jag hoppas att mina vänner alltid kommer vara de dom där idag. !

- Älskar er !!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0