Torsdag

Vaknade kl 5 med en svullnad i halsen som inte gick att jämföra med något annat i halsont´s väg. Kan knappt svälja.
Gick upp för att koka lite te för att se om det hjälpte och så kröp jag ner i sängen igen. Kl är nu 06:24 och jag är inte alls på topp, kanske är det dags för förkylningen. Den som hängt i luften dels på Mallorca och dels nu när jag kommit hem.
Har faktiskt kännt mig lite krasslig sen i lördags natt -.-

Men men, pappa har iaf lovat mig att titta förbi med lite glass och en hämtad Chailatte <3
Så jag kryper ner i sängen igen, sjukanmäler mig och sover.

Vet att jag kommer att behöva plugga en hel del idag, så det får  jag la ta och göra då.
För övrigt blir det till att ta den lilla lugna i soffan framför en go film att sova till !


Mattias och jag hade en ordentlig sms konvers inatt, slutade visserligen med att jag somnade men det var inget bra alls. Jag hoppas för hans egen skull att han inser det jag försökt tala om för honom så många ggr.
- Det kommer att ordna sig, hoppas jag.

Tänkte försöka träffa lillebror idag om det nu går, annars får det la bli på söndag eller veckan efter ....men så länge kan  jag bara inte vänta, när jag äntligen har kommit hem från mallis har jag inte kramat om honom en enda gång ! Galet illa !!?


Näh.. nu skall jag krypa ner under täcket.
God natt eller nått, skriver sen...

Puss och kram ♥

Malin ( numera ALINE )


Jag vill passa på att gratta min underbara vän Franciva da Silva på sin 20 års dag !!
Önskar jag kunde vara med och fira dig vännen. Lucas skall se till att fira dig åt mig !!
Besos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0