News.

Äntligen !

Jag har suttit och bläddrat i en metro som jag fick tag i på väg till bussen.
På trendsidan, sida 14,  såg jag att shorts kommer att bli sommarens it. Inte bara det Gina Tricot har givetvis några av de snyggaste !
För er som har en Metro bredvid eller minns något utav de som fanns på sidan kan jag ju säga att de små sailorshortsen med rött bälte skall bli mina  hela 199 kr och sommaren är räddad !

Men så läser man tipsen också :
Rätt modell.  Välj gärna en sportig modell, till exempel grå i bomull. De får gärna ha knytning i midjan som skapar paperwaistmidja. Materialen får gärna vara silkiga i siden. De kan vara både längre och mer löst sittande.

Åter igen kommer vi till Gina Tricots underbara Shorts, dock är dom på bilden inte grå utan rosa. Men hur söta som helst. Jag kommer att traska runt i ett par rosa, svarta och mörkblå med ett vitt linne under såååå sött !  Kostar 149 :-.

SKOR.

Kontrast, att bära metallicfärger på fötterna i sommar känns både trendigt och snyggt att matcha varje sommar outfit med. Dessutom är det en härlig kontrast till solbrända fötter.


Hurra !  Tur då att jag valt silvriga lackpumps till studenten !! 


Nu åker jycken gratis med Västtrafik ! 

Från och med den 18 maj åker alla hundar oavsett storlek gratis på bussar, spårvagnar, ja allt som trafikeras av västtrafik.
Frågan är bara hur alla allergiker klarar detta ???

Men jag tycker det är bra, nu kan Kenzie åka med mig =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0